Contact

Crisisdienst

Klachtenregeling

Home » Bestuur & organisatie » Klachtenregeling

Heeft u een klacht? Laat het ons weten!

Vivenz wil u zo goed mogelijk helpen. Gelukkig lukt dit meestal ook. Toch kunt u ontevreden zijn over ons werk. U heeft dan een klacht. Blijf niet met deze klacht zitten, maar laat het ons weten.

Klik hier voor de klachtenfolder waarin uitgelegd wordt hoe u een klacht kunt indienen.

Als klager heeft u altijd het recht om rechtstreeks de onafhankelijke klachtencommissie te benaderen. Deze klachtencommissie heeft een procedure beschreven in het Reglement Provinciale Klachtencommissie.

Klik hier voor het reglement van de Onafhankelijke Provinciale Klachtencommissie.

Voorzitter Onafhankelijke Provinciale Klachtencommissie: de heer G. Nibbelke, Telefoon: 06 229 793 53

Weet u dat u de cliëntvertrouwenspersoon kunt vragen om u te helpen bij het bespreken van uw klacht?
Klik hier voor meer informatie.

X